Stærkt momemtum på Cosmoprof North America
Den 22. udgave af Cosmoprof North America Las Vegas sluttede med 26.000 besøgende.
Foto: Cosmoprof
Med 26.000 besøg fra 103 lande og mere end 1.000 udstillende virksomheder fra 44 lande fungerede Cosmoprof North America endnu en gang som et vigtigt mødested for brancheinteressenter over hele kloden for at etablere nye partnerskaber, dele indsigt og udforske de nyeste trends og innovationer. Især fortsatte Korean Beauty sin bemærkelsesværdige brancheindflydelse med en slående stigning på 51 % i koreanske mærker og leverandører, der deltog på messe.
Mere end 200 førende indkøbere, herunder L'Oréal, Nordstrom, Revlon og Target var en del af Cosmoprofs eksklusive indkøberprogram, som sammen med Cosmoprofs AI-drevne matchmaking-værktøj gjorde det muligt for fagfolk at maksimere deres tid på arrangementet og komme i kontakt med de rigtige partnere.
Foto: Cosmoprof
Dette års CosmoTrends-rapport, kurateret af BEAUTYSTREAMS, fremviste 22 udstillende virksomheder og fem nye skønhedsretninger. Udvalgte innovationer omfattede produkter med fokus på følsom og reaktiv hud, regenerative formuleringer drevet af PDRN, avancerede masketeknologier, multifunktionelle kombinationer af enhed og løsning og banebrydende læbeplejebehandlinger.
Entusiastisk feedback fra udstillere og deltagere
Responsen fra både udstillere og deltagere understregede messens værdi. Udstillerne bemærkede en stigning i meningsfulde indkøberinteraktioner og satte pris på muligheden for at fremvise deres innovationer til en meget målrettet målgruppe, og indkøberne fremhævede messens energi, relevans og chancen for at opdage banebrydende produkter, deltage i virkningsfulde uddannelsessessioner og deltage i strategiske samtaler med brancheledere.
Katie Petroskey, Senior Manager of Brand Acquisition for Nordstrom Marketplace sagde: "Den samlede oplevelse med Cosmoprof var ekstremt positiv. Nordstroms markedspladsteam kom til messen for at opdage nye mærker inden for skønhedsområdet for at lancere på vores online platform, og det gjorde vi absolut. Vi følte, at der var mærker af høj kvalitet på messen, som opfyldte alle vores kriterier og var meget interesserede i at komme ind på Nordstroms platform."
Læs mere på https://cosmoprofnorthamerica.com/miami/