Stærkt momemtum på Cosmoprof North America

Den 22. udgave af Cosmoprof North America Las Vegas sluttede med 26.000 besøgende.

Foto: Cosmoprof

Med 26.000 besøg fra 103 lande og mere end 1.000 udstillende virksomheder fra 44 lande fungerede Cosmoprof North America endnu en gang som et vigtigt mødested for brancheinteressenter over hele kloden for at etablere nye partnerskaber, dele indsigt og udforske de nyeste trends og innovationer. Især fortsatte Korean Beauty sin bemærkelsesværdige brancheindflydelse med en slående stigning på 51 % i koreanske mærker og leverandører, der deltog på messe. 

Mere end 200 førende indkøbere, herunder L'Oréal, Nordstrom, Revlon og Target var en del af Cosmoprofs eksklusive indkøberprogram, som sammen med Cosmoprofs AI-drevne matchmaking-værktøj gjorde det muligt for fagfolk at maksimere deres tid på arrangementet og komme i kontakt med de rigtige partnere. 

Foto: Cosmoprof

Dette års CosmoTrends-rapport, kurateret af BEAUTYSTREAMS, fremviste 22 udstillende virksomheder og fem nye skønhedsretninger. Udvalgte innovationer omfattede produkter med fokus på følsom og reaktiv hud, regenerative formuleringer drevet af PDRN, avancerede masketeknologier, multifunktionelle kombinationer af enhed og løsning og banebrydende læbeplejebehandlinger.

Entusiastisk feedback fra udstillere og deltagere 

Responsen fra både udstillere og deltagere understregede messens værdi. Udstillerne bemærkede en stigning i meningsfulde indkøberinteraktioner og satte pris på muligheden for at fremvise deres innovationer til en meget målrettet målgruppe, og indkøberne fremhævede messens energi, relevans og chancen for at opdage banebrydende produkter, deltage i virkningsfulde uddannelsessessioner og deltage i strategiske samtaler med brancheledere.

Katie Petroskey, Senior Manager of Brand Acquisition for Nordstrom Marketplace sagde: "Den samlede oplevelse med Cosmoprof var ekstremt positiv. Nordstroms markedspladsteam kom til messen for at opdage nye mærker inden for skønhedsområdet for at lancere på vores online platform, og det gjorde vi absolut. Vi følte, at der var mærker af høj kvalitet på messen, som opfyldte alle vores kriterier og var meget interesserede i at komme ind på Nordstroms platform." 

Læs mere på https://cosmoprofnorthamerica.com/miami/

Worldline

Sponseret

Kan en frisør fra Fyn tjene 7.000 kr. på en time?

Relateret indhold

13.08.2025hair.dk

OFF MAP er udsolgt

12.08.2025hair.dk

Moden til foråret og sommeren 2026: Æstetik og autenticitet

08.08.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 32

04.08.2025hair.dk

Stærkt momemtum på Cosmoprof North America

01.08.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 31

25.07.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 30

22.07.2025hair.dk

Global skønhed i forandring – hvad betyder det for din salon?

18.07.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 29

Jobmarked

Se alle

Events

Se alle

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023