Hår
22.09.2023|hair.dk
Vi elsker skønhed og de rene produkter
"Min vigtigste mission er, at Innersense skal vokse sig stor, men vi skal forblive små. Uanset vækst skal vi forblive dem, vi er, og vi skal fortsætte med at skalere på en måde, der er bæredygtig og ansvarlig. Og så er vores mål, at blive anerkendt som et af de sikreste skønhedsmærker i verden”. Det siger Greg Starkman, der er stifter og indehaver af Innersense til hair.
Annonce
Annonce
Annonce
23.08.2023|hair.dk
Frisørerne skal løftes til næste niveau
Rokkedal har skiftet navn til Upgrade Hair. Samtidig har Jens Peter Rokkedal solgt halvdelen af virksomheden til Gitte Flyvbjerg-Sørensen, og sammen er de i fuld gang med at skabe et nyt Upgrade-koncept, hvor mind-set, coaching og education går hånd i hånd med produktsalg og salonudvikling. ”Vi vil give frisørerne de værktøjer, der skal til, for det handler om at opgradere dig selv, så du kan opgradere din salon”, lyder det.
14.08.2023|hair.dk
Vi bekymrer os om planeten og menneskene på den
”Vi vil skabe en virksomhed med åbenhed, transparens og bæredygtighed som hjørnestene”. Det siger Michaeline DeJoria, der for to år siden overtog posten som adm. direktør i Paul Mitchell Systems efter sin far John Paul DeJoria. hair mødte hende til en snak om virksomheden og udviklingen i tiden. Og selv om hun er sin fars datter, gør hun tingene på sin egen måde og udvikler Paul Mitchell Systems til fremtiden.
11.08.2023|hair.dk
Fællesskabet er fremtiden for Stuhr
STUHR GROUP er blevet revitaliseret og rebrandet. I dag består kæden af fem saloner, der er udbygget så de harmonerer med og støtter op om værdier som fællesskab, diversitet, kreativitet og kvalitet. HAIR har talt med både salondirektør Anaïs Brynée Christensen og Søren Hedegaard, der er kreativ direktør samt Mohamad Damascene, der er en af STUHRS unge frisørtalenter om kæden, om trenden og om udviklingen.
Udgiver
Copyright 2023