En ny æra af brancheekspertise på Destination 25
Fra banebrydende videnskab til globalt kunstnerskab. Der var masser af inspiration, udvikling og insites i forhold til fremtiden da 1000+ fagfolk fra 52 lande besøgte Malta med en invitation til R.I.S.E. med Wella
Fra et af showene. Foto: Wella Professionals
Wella Professionals bragte det globale frisørsamfund sammen til en uforglemmelig tre-dages begivenhed på Destination 2025, der forener over 1.000 frisører, presse og ambassadører fra 52 lande på Malta for at fejre salonindustriens håndværk, kreativitet og fremtid.
Med den maleriske middelhavskyst som baggrund leverede Destination 2025 et dynamisk program med kunst, praktisk uddannelse, brandoplevelser og dristige trendafsløringer – alt sammen forankret i Wella Professionals' engagement i R.I.S.E. med Wella: en global platform dedikeret til at fremme relationer, inspiration, videnskab og uddannelse.
Patrick Cameron bandt Destination 25 sammen. Foto: Wella Professionals
Arrangementet åbnede med en varm velkomst fra værten Patrick Cameron, efterfulgt af bemærkninger fra Hugo Kunetz, Chief Revenue Officer; Yannis Rodocanachi, præsident for Brands og Chief Marketing Officer; og Marlene Lotter, Senior Vice President Global Professional Hair Brands. Sammen bekræftede de Wellas engagement i at støtte det professionelle samfund og takkede publikum for deres tillid til at gøre Wella Professionals til det #1 professionelle farvemærke i verden.
"Når den professionelle frisør trives, er det godt for branchen, og det er formålet bag alt, hvad vi gør hos Wella Professionals," sagde Hugo Kunetz.
Under hele arrangementet blev gæsterne forkælet med fordybende uddannelsessessioner, udforskning af brandstande og afsløringen af Wella Professionals' nye globale kampagne, "Make It You" – der fejrer hår som identitet og giver fagfolk mulighed for at skabe transformation gennem personligt udtryk.
Trend Reveal
Et af weekendens højdepunkter var Trend Reveal Show, hvor Wellas topartists debuterede med Surreal Color, brandets efterår/vinter 2025-trend inspireret af kunstig intelligens og spændingen mellem virkelighed og fantasi.
Fra et af showene. Foto: Wella Professionals
Globale ambassadører, herunder Renya Xydis, Yuya Nara, Romeu Felipe og James Earnshaw, viste banebrydende farve- og plejetransformationer med Koleston Perfect, Ultimate Repair med mere.
Teamet fra Sebastian Professional, den ikoniske kult-hårpleje- og stylinglinje, gik på scenen og leverede session-styling, når det er bedst. Sebastians globale ambassadører, Anthony Cole og Shay Dempsey, fik selskab af kreativ direktør Pedro Saldana og Sebastian-ambassadørerne Angelo Vallillo og Bekki Delehedy, som imponerede de delegerede med deres super kreative stylingevner.
Foto: Wella Professionals
Begivenheden hædrede vinderne af International TrendVision Awards fra 2023 og 2024 og kulminerede med Make it You-showet, opkaldt efter den nye kampagne, med fantastiske hårkreationer fra globale ambassadører Nikki Lee, Romeu Felipe og James Earnshaw.
Vi opbygger selvtillid
"Vi underviser ikke kun i teknik – vi opbygger den selvtillid og kreativitet, der giver næring til en stylists hele karriere,” siger Marlene Lotter, SVP Global Professional Hair Brands, Wella Company, og Romeu Felipe, global ambassadør, Wella Professionals supplerer: ” 'Make It You' er mere end en kampagne – det er en forpligtelse til at hjælpe folk med at føle sig set, kraftfulde og autentiske sig selv,” og Nikki Lee, Wella Professionals Global Ambassador er enig: "Destination er ikke bare en begivenhed – det er en oplevelse, der genopliver din passion og forbinder dig med en global familie af kunstnere.”
Destination 2025 satte fokus på nogle af de bedste kreative talenter fra hele verden og beviste, at når professionelle mødes, vokser de ikke bare – de stiger.
Fra scenen. Foto: Wella Professionals
inspiration fra scenen. Foto: Wella Professionals
Fra scenen. Foto: Wella Professionals
Foto: Wella Professionals
Foto: Wella Professionals
Foto: Wella Professionals
Foto: Wella Professionals
Fra Destination 25 workshops. Foto: Wella Professionals
Fra Destination 25 workshops. Foto: Wella Professionals
Fra Destination 25 workshops. Foto: Wella Professionals
Fra Destination 25 workshops. Foto: Wella Professionals
Fra Destination 25 workshops. Foto: Wella Professionals