Slip kreativiteten løs

Goldwell introducerer relanceringen af sin ikoniske StyleSign serie, der er designet til med lethed at skabe og nytænke stilarter.

Foto: Goldwell

Goldwell relancerer StyleSign, og med det får professionelle frisører muligheden for at lege med og udtrykke kunderne individuelle stil med skræddersyede klipninger.

"Jeg er begejstret for relanceringen af Goldwells StyleSign serien," siger Angelo Seminara, Goldwells globale ambassadør. "Den viser brandets dedikation til innovation og ekspertise, og det mangfoldige udvalg af produkter i StyleSign serien giver stylister en række værktøjer til at udforske deres kreativitet og skabe looks, der holder meget længe".

Frisører og deres kunder kræver tillid til funktionen, og de stoler på produkter, der leverer ensartede resultater. Med den relancerede serie kan frisørerne skabe looks, der ikke kun inspirerer, men også holder. Fra groft til fint hår, glat til bølget looks og skinnende til mat finish, alle stilarter er mulige med disse nyligt opgraderede veganske og farvesikre formler.

"Vi er begejstrede for at relancere StyleSign, der giver stylister og frisører endnu flere muligheder", siger Dominic Pratt, President, Kao Salon Division. 

Sortimentet imødekommer specifikke stylingbehov og sikrer, at enhver stylist har værktøjet til at bringe deres kreative vision til live. Fra texturizers og volumizers til finishers og shine enhancers.

Den nyligt opdaterede StyleSign serie indeholder teknologi fra Marine Bamboo. Denne ingrediens er kendt for sin ekstraordinære fleksibilitet, strukturelle styrke og modstandsdygtighed over for UV lys. StyleSign udnytter Marine Bamboo's egenskaber, så både professionelle og forbrugere kan stole på, at den nye teknologi beskytter mod oxidering, styling og miljømæssige stressfaktorer som fugt eller UV-lys.

Med den nye StyleSign serie tager Goldwell også et yderligere et skridt i indsatsen for bæredygtighed og anerkender vigtigheden af miljøbevidsthed. Den nye emballage er redesignet, så affaldsmængden og miljøpåvirkningen reduceres, samtidig med at den bevarer funktionalitet og æstetisk appel. 

Der skiftes til lette aluminiumsdåser og mindre kapsler, så mængden af både aluminiums- og plastaffald reduceres. Plastbesparelser pr. år: mindre kapsler >8 t, nye tuber >14 t.

Beholderne (undtagen Lightweight Fluid, Smoothing Serum Spray og Bundling Gel) er designet af op til 98% PCR og genbruger dermed genvundet plast i stedet for ny plast.

Det nye hvide design ser ikke kun godt ud; det er også med til at understøtte en cirkulær økonomi.

www.goldwell.com.

www.kaosalondivision.com

www.kao.com

Worldline

Sponseret

Kan en frisør fra Fyn tjene 7.000 kr. på en time?

Relateret indhold

11.06.2025BIOSTHETIQUE A/S

Sponseret

Hårpleje helt ned i rødderne

03.06.2025We Are One Denmark

Sponseret

Tag blond hår til nye højder med Aveda Enlightener™ High-Lift Lightener

28.05.2025KAO DENMARK A/S

Sponseret

Se sæsonens farve trend - Rebel Fusion!

26.05.2025Just Add People

Sponseret

Bag om Meishai med Katja Rosasco

19.05.2025We Are One Denmark

Sponseret

Bumble and bumble’s Nye Bb. Bond-Building TripleBond Flash Rinse

09.05.2025RiiStyle Academy

Sponseret

Er Håropsætning En Overset Disciplin i Frisøruddannelsen?

06.05.2025KAO DENMARK A/S

Sponseret

Få styr på din forårsstyling med Kerasilks nye produkter

01.05.2025hair.dk

PARK STYLING x EuroSkills Herning 2025

Events

Se alle

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023