Slip kreativiteten løs

Goldwell introducerer relanceringen af sin ikoniske StyleSign serie, der er designet til med lethed at skabe og nytænke stilarter.

Foto: Goldwell

Goldwell relancerer StyleSign, og med det får professionelle frisører muligheden for at lege med og udtrykke kunderne individuelle stil med skræddersyede klipninger.

"Jeg er begejstret for relanceringen af Goldwells StyleSign serien," siger Angelo Seminara, Goldwells globale ambassadør. "Den viser brandets dedikation til innovation og ekspertise, og det mangfoldige udvalg af produkter i StyleSign serien giver stylister en række værktøjer til at udforske deres kreativitet og skabe looks, der holder meget længe".

Frisører og deres kunder kræver tillid til funktionen, og de stoler på produkter, der leverer ensartede resultater. Med den relancerede serie kan frisørerne skabe looks, der ikke kun inspirerer, men også holder. Fra groft til fint hår, glat til bølget looks og skinnende til mat finish, alle stilarter er mulige med disse nyligt opgraderede veganske og farvesikre formler.

"Vi er begejstrede for at relancere StyleSign, der giver stylister og frisører endnu flere muligheder", siger Dominic Pratt, President, Kao Salon Division. 

Sortimentet imødekommer specifikke stylingbehov og sikrer, at enhver stylist har værktøjet til at bringe deres kreative vision til live. Fra texturizers og volumizers til finishers og shine enhancers.

Den nyligt opdaterede StyleSign serie indeholder teknologi fra Marine Bamboo. Denne ingrediens er kendt for sin ekstraordinære fleksibilitet, strukturelle styrke og modstandsdygtighed over for UV lys. StyleSign udnytter Marine Bamboo's egenskaber, så både professionelle og forbrugere kan stole på, at den nye teknologi beskytter mod oxidering, styling og miljømæssige stressfaktorer som fugt eller UV-lys.

Med den nye StyleSign serie tager Goldwell også et yderligere et skridt i indsatsen for bæredygtighed og anerkender vigtigheden af miljøbevidsthed. Den nye emballage er redesignet, så affaldsmængden og miljøpåvirkningen reduceres, samtidig med at den bevarer funktionalitet og æstetisk appel. 

Der skiftes til lette aluminiumsdåser og mindre kapsler, så mængden af både aluminiums- og plastaffald reduceres. Plastbesparelser pr. år: mindre kapsler >8 t, nye tuber >14 t.

Beholderne (undtagen Lightweight Fluid, Smoothing Serum Spray og Bundling Gel) er designet af op til 98% PCR og genbruger dermed genvundet plast i stedet for ny plast.

Det nye hvide design ser ikke kun godt ud; det er også med til at understøtte en cirkulær økonomi.

www.goldwell.com.

www.kaosalondivision.com

www.kao.com

Relateret indhold

16.05.2024hair.dk

Et skridt på vejen mod fair konkurrence: Temu anklages for at manipulere kunderne

16.05.2024hair.dk

Drop udsagn som ”CO2-neutral”

14.05.2024hair.dk

En fængslende Illuminight

13.05.2024FRISØRLAND.DK

Sponseret

colour booster that makes your hair smile

09.05.2024hair.dk

Jeg inspireres af diversiteten

07.05.2024hair.dk

Skønne permanentede krøller

06.05.2024FRISØRLAND.DK

Sponseret

My.Tan passer på hår, hud og miljø

03.05.2024Pact Nordic A/S

Sponseret

Pact Nordic præsenterer nyt anmelderrost plejeprodukt fra Neuma

Jobmarked

Se alle

Events

Se alle

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023