Kunstig intelligens skal øge forbrugernes engagement

ghd udnytter kunstig intelligens strategisk med lanceringen af den første AI-drevne quiz om curl finder.

ghd bruger AI i deres nye Curl Finder. Foto: ghd

Øget forbrugerengagement og øgede markedsandele er målet med ghd’s nye, innovative værktøj til personlige krølleløsninger. Det er designet til at øge virksomhedens effektivitet og øge forbrugernes engagement og ikke mindst til at hjælpe forbrugerne med at vælge det krøllelook, de ønsker.

Med ekspnasionen til AI er ghd klar til at accelerere væksten, tiltrække en bredere forbrugerbase og styrke sin position som et førende brand inden for den konkurrenceprægede skønhedsteknologisektor.

Den AI-drevne curl finder-quiz er et simpelt, men samtidig det første af sin slags AI-værktøj, der omformer den måde, kunderne finder frem til de krølletyper, de ønsker, på, og samtidig understreges det at alle krøller ikke er ens. 

Den AI-drevne quiz, der er tilgængelig på ghd's hjemmeside, indeholder en bred vifte af AI-genererede hårlooks på tværs af forskellige hårteksturer, længder og farver. Ved at tilbyde personlige løsninger forbedrer den AI-drevne curl finder-quiz forbrugerrejsen og kategoriovervejelserne, hvilket styrker ghd's ry i forhold til hårekspertise. 

I tråd med ghd's engagement i autenticitet bruger man AI strategisk til at øge forbrugerengagementet i den AI-drevne curl finder-quiz, men uden for quizzen viser alle billeder, der understøtter brandet, rigtige modeller med ægte hår, stylet af ghd's professionelle uddannelsesteam. 

Gennem hele AI-udviklingsprocessen spillede ghd's professionelle uddannelsesteam en afgørende rolle i at godkende hvert look og sikre, at udseendet forbliver autentisk og tro mod det kunstneriske håndværk, der definerer brandet. 

"Skønhedsteknologiindustrien gennemgår en dybtgående transformation, drevet af den stigende integration af kunstig intelligens," siger Jeroen Temmerman, ghd CEO. "Hos ghd integrerer vi AI strategisk for at forbedre forbrugeroplevelser, uddannelse og personlige anbefalinger – samtidig med at vi forbliver tro mod vores håndværk. AI spiller en strategisk rolle i vores nye curl finder-quiz ved at hjælpe brugerne med at opdage deres ønskede krøllelook, men essensen af vores brand forbliver forankret i ægte skønhed. AI vil aldrig erstatte rigtigt hår. Autenticitet er fortsat kernen i vores brand, og vi er forpligtet til at bruge rigtige modeller og professionelle stylister på tværs af alle kampagner og kontaktpunkter. Mens vi omfavner fremtiden, fortsætter vi med at blande teknologi med autenticitet, forme det næste kapitel inden for skønhedsteknologi og drive vækst i markedsandele." 

Den kundevenlige quiz er udviklet til lanceringen af den NYE ghd chronos curve-kollektion – de seneste innovationer i den prisvindende ghd chronos HD Technology-kategori.

hair.dk

Sådan kan du spare op til 40 % på kortgebyrer

Relateret indhold

20.10.2025Trontveit

Sponseret

Revolution i hårpleje: Trontveit lancerer hybrid-shampooen Luxury Lift fra PURE ATTITUDE

20.10.2025Frisørland Hair and Body Care

Sponseret

Mød Grace - et vanedannende bekendtskab

14.10.2025Frisørland Hair and Body Care

Sponseret

Smæk på efteråret

09.10.2025We Are One Denmark

Sponseret

Nye Abundant Blowout – maksimalt volumen

09.10.2025We Are One Denmark

Sponseret

Den nye og forbedrede Pure Abundance™

07.10.2025We Are One Denmark

Sponseret

NYHED: Èn olie, uendelige muligheder

06.10.2025KAO DENMARK A/S

Sponseret

Nye Glow farver fra Goldwell

30.09.2025hair.dk

En rejse mellem turbulens, trofasthed og nye muligheder

Events

Se alle

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023