De unges bud på tidens trend

En kundevenlig kollektion med ”Spice”.

Foto: @victordupontsk

27.07.2023

Pia Finne, hair.dk

Af Pia Finne

Fondation Guillaume Denmark, der tæller Intercoiffures unge frisører, har netop skabt en ny kollektion, hvor kundevenlighed og inspiration kombineres med lidt ”spice”.

”Det er dette års ”Dream Team” – det vil sige dem, der deltog i årets fotokonkurrence, der sammen har skabt kollektionen”, fortæller Sascha Hirtsgaard, der er formand for FG i Danmark.

Hun fortæller videre, at målet har været en salon- og kundevenlig kollektion, med lidt mere ”Spice”. ”For det er vigtigt, at vi kan inspirere vores kunder til både det lange og det korte hår, og at vi kan bruge de smukke farver og teknikker fra vores samarbejdspartner L’Oréal”.

Sascha fortæller også, at hvor det normalt er de tre bedste i fotokonkurrencen, der skaber kollektionen, har hun denne gang valgt, at alle dem, der deltog i konkurrencen, skulle være med. ”Det er en federe oplevelse for alle”.

Hun ser kollektionen som en mere kommerciel kollektion, end normalt, og helt bevidst, for dem skal inspirere både kunden og frisøren til at prøve nye stylinger, og farveteknikker, der kan generere omsætning i salonen.

Forud for at kollektionenen blev skabt, ligger et brainstormmøde, hvor alle havde forberedt et moodboard med et, de synes, var det fedeste hår, makeup, styling og tøj lige nu, og her ud fra opstod et fælles billede og den vej, man skulle gå.

”For meningen er klart, at kollektionen skal hænge sammen, og at de unge skal arbejde med hele udtrykket”, slutter Sascha, der er yderst tilfreds med resultatet.

FG foto team:

Modeller:

@frejaboerreolsen

@aizamatix

@linnlyders

@styledbybirdy

Frisører:

@cecilietzaros

@agatheprinshair

@Felixhairstylist

@oesthair

@hairbyamaliecaroline

@hairby_amalie

Makeup:

@angelicaholmstedtartistry

Stylist:

@jonasworup

And 

Boss ladys: 

@hairbysaschahirtsgaard

@emiliemolby_pro

@frisorlottelonborg

@fondationguillaumedenmark

@fgintercoiffure

@intercoiffuredenmark

@intercoiffuremondial

@lorealdanmarkpro

Worldline

Sponseret

Kan en frisør fra Fyn tjene 7.000 kr. på en time?

Foto: @victordupontsk

Foto: @victordupontsk

Foto: @victordupontsk

Foto: @victordupontsk

Foto: @victordupontsk

Relateret indhold

30.04.2025We Are One Denmark

Sponseret

🏆 Aveda vinder Danish Beauty Award 2025 for årets hårplejeprodukt!

29.04.2025hair.dk

Klassisk 90er æstetik

28.04.2025ICON HAIRSPA A/S

Sponseret

K18 AirWash vinder luksus pris ved Danish Beauty Awards 2025

25.04.2025ICON HAIRSPA A/S

Sponseret

3 produkter der løfter din farvebehandling til næste niveau

24.04.2025ICON HAIRSPA A/S

Sponseret

C-SPRAY fra Original & Mineral – Professionel dry conditioner til fejlfrit andendagshår

24.04.2025ICON HAIRSPA A/S

Sponseret

Ny og forbedret BODY.MASS – Professionel løsning til tyndt hår og udfordret hovedbund

23.04.2025Frisørland Hair and Body Care

Sponseret

Verdensnyhed lanceres på mandag - nedtællingen er startet!

22.04.2025hair.dk

Fra dengang frisøren var barberkirurg

Events

Se alle

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023