X-presion Creativos: Innovativt samspil skaber magi på scenen

X-presion Creativos og Aveda kombinerer kreativitet og bæredygtighed i et enestående samarbejde.

Fra X-presion Creativos showet, da We Are One/Aveda holdt Nordic Hair Event.. Foto: We are One

af Pia Finne

"Vibrerende, energisk! At se publikum rejse sig og give stående applaus, når showet er forbi, er virkelig magisk”. Det siger X-presion Creativos, der var med, da We Are One/Aveda holdt Nordic Haor Show.

Ikke blot blev de mødt med skønne kommentarer fra folk, men de fik også muligheden for at genopleve spændingen ved frisørarbejdet og hæve det til en ægte kunstform.

"For os er nøgleelementerne i et show som dette afgørende. Et stærkt koncept eller tema, innovative klipninger, farver og frisurer, opmærksomhed på detaljer, præcis udførelse og evnen til at inspirere og engagere publikum er alle elementer, der bidrager til at skabe en mindeværdig oplevelse," forklarer X-presion Creativos. 

De stræber efter at skabe noget, der er unikt og grænseoverskridende, og deres arbejde afspejler deres vilje til at træde uden for de konventionelle rammer og skabe banebrydende koncepter.

"Farveinnovation er bestemt vores primære mål," understreger de, når de taler om kommende trends inden for klipninger, farver og frisurer. De vægter innovation højere end at følge trends og er dedikerede til at skabe friske og unikke ideer, der kan inspirere branchen som helhed.

Dristighed og geometri

I deres eksklusive kollektion for Aveda ”Graphic Organic” har X-presion Creativos skabt et harmonisk miks af dristige, geometriske designs og naturlige, organiske elementer. "Graphic Organic går ud over bare at være en frisurekolletion. Vores passion ligger i effektivt at formidle et koncept", forklarer de.

Kollektionen forener præcise former, mønstre og interessante teksturer og toner og skaber en visuelt fængende æstetik, der efterlader et varigt indtryk.

"Ved at bruge Avedas farveprodukter opnår vi flere fordele. Aveda er kendt for at bruge naturligt funderede og miljøbevidste ingredienser, hvilket stemmer overens med temaet Graphic Organic", forklarer X-presion Creativos. 

De sætter også pris på Avedas brede udvalg af nuancer og fokus på at bevare hårets sundhed.

Om samarbejdet med Avedas SVP Global Artistry, Antoinette Beenders, siger X-presion Creativos: 

"Samarbejdet 

udspriner egentlig af en gensidig beundring og en fælles vision om at kombinere vores kreative kræfter. Sammen har vi skabt noget ekstraordinært kaldet A.P.O.H! A Piece of Hair, der forener farve og styling på en unik måde".

X-presion Creativos vil også fremadrettet arbejde med Aveda. bl.a. på grund af mærkets engagement i miljø og bæredygtighed, fokus på holistisk skønhed og støtte til fagfolk i branchen. 

"Avedas produkter, løbende innovation og et støttende og samarbejdende fællesskab er også faktorer, der tiltaler os i forhold til at fortsætte samarbejdet," tilføjer de.

Igennem tiden har X-presion Creativos formået at skabe enestående shows, innovative kollektioner og inspirerende koncepter, og deres kreative sans og evne til at bryde grænserne for innovation fortsætter ufortrødent.

Foto: We Are One

Worldline

Sponseret

Kan en frisør fra Fyn tjene 7.000 kr. på en time?

Foto: We are One

Foto: We Are One

Foto: We Are One

Foto: We are One

Foto: We are One

Foto: We Are One

Relateret indhold

29.04.2025hair.dk

Et brag af en Danish Beauty Award-fest

25.04.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 17

18.04.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 16

11.04.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 15

11.04.2025hair.dk

Danish Beauty Awards er klar med de nominerede

08.04.2025ICON HAIRSPA A/S

Sponseret

300+ frisører samlet til faglig fordybelse og inspiration med Tina Mackinder

08.04.2025hair.dk

Over 200 frisører til inspirerende kursusaften

04.04.2025Just Add People

Sponseret

UGENS MØBEL: Uge 14

Events

Se alle

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023