Kend din målgruppe: Sådan handler de unge på nettet

Dansk Erhvervs E-handelsanalyse gør dig klogere på, hvordan danskerne handler på nettet.

Foto: 123rf.com

Dansk Erhvervs E-handelsanalyse ser på de unge forbrugerne,

Generelt om de unge: De er flittige brugere af e-handel. På abonnementstjenester er der godt gang i anvendelsen af personlig pleje og træning. De unge foretager lidt flere impulskøb end de andre målgrupper og bliver mere inspireret af SoMe. Tøj, sko og accessories købes oftere blandt de unge. De returnerer dog også flere ordrer end øvrige befolkningsgruppe.

3½ gange om ugen handler de unge onlinekunder i gennemsnit. Det er mere and de andre befolkningsgrupper; dog er beløbet også mindst pr. køb.

31 procent af de unges seneste køb er impulskøb mod 27% for alle onlinekunder.

16 procent får inspiration til deres seneste køb i en kendt butik via SoMe mod 9 procent generelt.

46 procent af de unge onlinekunder har handlet tøj, sko & accessories inden for den seneste uge.

Worldline

Sponseret

Kan en frisør fra Fyn tjene 7.000 kr. på en time?

Relateret indhold

08.05.2025hair.dk

Hjælp til ildsjælene i landdistrikterne

07.05.2025BIOSTHETIQUE A/S

Sponseret

Bæredygtighed er mere end blot et ord for La Biosthetique

07.05.2025hair.dk

Mere fart på europæisk økonomi

05.05.2025hair.dk

Farvel til 1.000-kronesedlen

02.05.2025hair.dk

Støt medarbejdere med psykiske problemer

30.04.2025PARK Styling

Sponseret

PARK STYLING x EuroSkills Herning 2025!

30.04.2025hair.dk

CSRD-rapporteringskrav sat i bero

28.04.2025Just Add People

Sponseret

PRISKLASSER: Barberstole 💈

Events

Se alle

Udgiver

Horisont Gruppen a/s

Strandlodsvej 44

2300 København S

Telefon: 53506060

www.horisontgruppen.dk

Copyright 2023