Salon med højt til loftet indgår nyt partnerskab
Torvesalonen i Skørping går nye veje og laver et samarbejde med Park Styling, som er et professionelt fællesskab for selvstændige frisører. I Park Styling deles salonerne om alt fra kurser og efteruddannelse til udvikling af skånsomme produkter med fokus på naturlige ingredienser. I forbindelse med det nye partnerskab ændrer indehaver Anne Mette Nørgaard salonens navn til ’Park By Torvesalonen’.
Foto: Anne Mette
I hjertet af Skørping ligger Torvesalonen, hvor der er højt til loftet og plads til at være lige præcis den, du gerne vil være. Anne Mette Nørgaard er indehaver, og ved sin side har hun Thea Stubberup, der er frisørassistent. Anne Mette går nu nye veje og har lavet et partnerskab med Park Styling, som er et professionelt fællesskab for selvstændige frisørsaloner. Der er lidt over 100 frisører med i fællesskabet, og det giver et netværk med mange kollegaer, der kan hjælpe og sparre med hinanden. Ydermere får Anne Mette og Thea adgang til en lang række kurser om de nyeste trends og teknikker inden for frisørfaget.
”Vi er stolte af at være en frisørsalon med højt til loftet og plads til forskelligheder, og vi går ikke på kompromis, uanset alder, køn eller stil. Vi har en kæmpe passion for frisørfaget og sætter en ære i altid at holde os opdaterede på de nyeste trends og teknikker gennem kurser og videreuddannelser. Jeg har valgt at udvide salonens navn til Park By Torvesalonen, og vi har også fået nye produkter. Men vi er stadig det samme team som før,”
siger Anne Mette Nørgaard, indehaver af Park By Torvesalonen.
Returpant på emballagen og skånsomme produkter
Park Styling stammer fra Kolding og er på få år er blevet Danmarks mest udbredte frisørkoncept. I Park Styling deles frisørerne om driftsforhold, efteruddannelse og lignende. Eksempelvis har de en skånsom produktserie med naturlige ingredienser, der ikke indeholder parabener og uigennemsigtige E-numre, og som kun forhandles i saloner og på fællesskabets webshop. Desuden har de som de første i Norden indført returpant på emballagen, så kunderne får 20 kroner retur, når de afleverer den tomme emballage igen.