Sæsonens farve: Nocturnal Glam fra Goldwell
Goldwell er stolt over at kunne præsentere den tredje og sidste af sine 2025 "Colors of the Season" kampagner
Foto: KAO
NOCTURNAL GLAM. Disse looks revolutionerer neutrale og klassiske toner ved at tilføre dem overdådighed som en juvel og en intens mætningsdybde. NOCTURNAL GLAM indeholder tre udsøgte nuancer, der hver især er designet til at indfange essensen af glamourøs tiltrækningskraft og tidløs sofistikering i 2025 og fremover:
COPPER LUSTRE blander flydende metalfarve med ingefær-, kobber- og guldtoner for at skabe et guddommeligt skær, der minder om reflekterende spejle. Med dybe lag af glans, der mætter håret, skaber nuancer af brændt orangemarmelade og poleret kobber en herlig dybde i både tone og tekstur.
AMBER HONEY udsender en blød glød, der ubesværet komplementerer alle hudtoner uden at overdøve. Dens skønhed ligger i dens alsidighed, varme og udstråling med jordnære undertoner, der udstråler en levende og forfriskende feelgood energi.
BLACK PLUM skaber en tidløs atmosfære og redefinerer begrebet mørke nuancer, samtidig med at den udstråler en dyb følelse af luksus og rigdom. Fra ametystens glitrende dybder til rubinens brændende glans væver BLACK PLUM et tæppe af elegance med et spektrum af levende farver, der indbyder til udforskning og fascination.
Foto: KAO
"NOCTURNAL GLAM handler om at omfavne farvedybden og forvandle traditionelle neutrale farver til noget ekstraordinært," siger Jane Boddy, Color Trend Forecaster. "Hver nuance er designet til at løfte og transformere og giver et udvalg af både fængslende og strålende.”
Med den seneste Color of the Season fortsætter Goldwell med at inspirere professionelle frisører over hele verden til at løfte deres kreativitet til nye højder og til at sætte tonen for branchens trends med ægte farveekspertise.
For at bringe Nocturnal Glam visionen til live på en måde, der taler til både salonens kreativitet og kundernes accept af at være med, samarbejdede Goldwell med den anerkendte kunstner Martin Dürrenmatt og EMEA DACH Education teamet. Sammen skabte de en række fantastiske, kommercielt relevante looks, der viser dybden og alsidigheden i trendens farver - Copper Lust, Amber Honey og Black Plum. Den eksklusive kollektion balancerer mellem high fashion kant og salonvenlig udførelse og fortolker Nocturnal Glam i statement styles, der både er ambitiøse og opnåelige til hverdagsbrug.
Martin Dürrenmatt, mangeårig Goldwell Global Artist, er kendt for sin dristige kunstneriske vision og præcisionsdrevne tilgang til hårdesign. Med et ry for at skubbe til de kreative grænser og samtidig have fingeren på pulsen i forhold til kommercielle trends har Martin bragt sin signatur style til Nocturnal Glam kollektionen, hvor han blander dramatisk farve med raffineret teknik. Hans fortolkning af trenden fokuserer på anvendelig glamour med en effektfuld finish, hvilket gør det nemt for saloner at omsætte runway inspirerede looks til transformationer, der er klar til kunderne.
FARVEFORMLER*
* Grundlag for farvepåføring: Anvendes på pre-lysnet til tonehøjde 9 hår.. Foto: KAO
Om Goldwell
Goldwell er et salonkvalitets brand fra Kao Salon Division. De professionelle hårprodukter er bestemt til at bringe frisørers og deres kunders ønsker ud i livet. Siden 1948 har Goldwell været kendt for sine banebrydende innovationer i salonindustrien med velkendte sub-brands som for eksempel: de førende professionelle hårfarveprodukter Topchic, Colorance og Elumen; de effektive pleje- og stylingprodukter Kerasilk, Dualsenses og StyleSign samt teknologibaserede permanent- og strukturprodukter. Goldwells komplette portefølje, avanceret uddannelse og store ekspertise er alt sammen med til at skabe et full-service brand, der opfylder alle frisørers og kunders ønsker.
Besøg Goldwells webside for opdateret information: www.goldwell.com.
Om Kao Salon Division
Kao Salon Division er en del af Kao Corporations hudpleje- og hårplejeforretning, der tilbyder professionelle produkter og tjenester til stylister over hele verden. Divisionen er førende inden for hårpleje og er hjemsted for mærkerne Goldwell, KERASILK, KMS, Oribe og Varis. Missionen for Kao Salon Division er at gøre livet smukt for saloner, stylister og deres kunder gennem partnerskab, engagement i bæredygtig praksis, vækst i salonforretningen og en portefølje af avancerede tjenester, innovative produkter og inspirerende uddannelse. Kao Corporation skaber produkter med høj merværdi, der beriger livet for forbrugere over hele verden. Med den årlige Global Creative Awards, en unik chance for hundredvis af stylister til at vise deres fulde kreativitet live uden nogen begrænsninger, oversætter Kao Salon Division de nyeste trends inden for hår og mode for at inspirere stylister over hele verden.
Besøg Kao Salon Divisions og Kao Groups hjemmesider for mere information: www.kaosalondivision.com, www.kao.com.